Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat

Onnistuneet asiakas- ja sidosryhmätapahtumat tähtäävät tavoitteiden täyttymiseen ja pitkiin kumppanuuksiin. Ne boostaavat myyntiä ja sitouttavat asiakkaita sekä sidosryhmiä. Onnistuneet asiakas- ja sidosryhmätapahtumat Onnistunut tapahtuma muodostuvat siitä, että mietitään mitä halutaan viestiä, kenelle halutaan viestiä ja miten viesti halutaan esittää. Onnistunut tapahtuma kertoo yhteistyön merkityksestä.

Kun haluat luoda asiakkaillesi tai sidosryhmillesi jotakin yllättävää ja ällistyttävää tai jotain, joka häkellyttää, vetoaa tunteisiin ja josta puhutaan vielä viikkojenkin kuluttua, käänny puoleemme. Tavoitteenamme on tarjota aina tapahtuma, jota jokainen kävijä jää hymyillen muistelemaan. Jotain sellaista, jonka hän yhdistää inspiroituneena yritykseesi. Leikittelemällä esimerkiksi eri aisteilla syntyy elämys, joka jättää vahvan muistijäljen.

Meidän ammattitaitoamme on poimia asiakkaidemme toiminnan ja vision ydinviestit, joiden ympärille suunnittelemme ja joiden pohjalta toteutamme tavoitteet täyttävän tilaisuuden alusta loppuun asti. Teemme toiveiden mukaisesti niin isoja spektaakkelimaisia kokonaisuuksia, jotka kokoavat asiakkaat yhteen ulkomaita myöten, kuin pieniä, kotoisia ja mieleenpainuvia puutarhajuhlia.

Onnistunut asiakas- tai sidosryhmätapahtuma on yhdistelmä tunteita ja tarkasti asetettuja mittareita. Laaditaan yhdessä tavoitteet ja niille asetetut mittarit, joiden avulla vakuutut siitä, että asiakas- tai sidosryhmätapahtumat ovat aina investointi, eivät kulu!

Virtuaali- ja hybriditapahtumatoteutukset tarjoavat lukemattomia mahdollisuuksia yhdistää ihmiset helposti ja elämyksellisesti.

Miksi järjestäisit asiakas- tai sidosryhmätapahtuman kanssamme?

  • Asiakkaat ja sidosryhmät merkitsevät sinulle paljon – kerro se siis myös heille! Kiitos lämmittää mieltä ja muistuttaa, miksi asiakkaasi sekä sidosryhmäsi ovat halunneet tehdä töitä yhdessä yrityksesi kanssa.
  • Inspiroi ja esittele: kerro, että teillä kehitetään ja mennään eteenpäin, yhdessä asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa.
  • Muistuta, että olet olemassa, ja varmista seuraavatkin yhteiset diilit!

Asiakkuuspäällikkö

JERENA VALTANEN-LAINE

Ota yhteyttä

Häikäisikö kattava palveluvalikoimamme sinut? Tiedätkö, mistä lähteä liikkeelle?

Täytä lomake ja me autamme. Ketterämpää toimijaa saat hakea.