Brändikäsikirja

Brändikäsikirja kokoaa yksiin kansiin kaiken olennaisen ja käytännöllisen tiedon, jota yrityksen brändistä tulee tietää. Se on apuna yrityksen arjessa ja toiminnan suunnittelussa.

Brändikäsikirja eli brandbook toimii työkaluna sekä yrityksen arjessa ja jokapäiväisessä tekemisessä että toiminnan suurempien linjojen suunnittelussa. Se syntyy yhteistyössä asiakkaan kanssa: käsikirjan koostaminen alkaa taustoittavilla kysymyksillä ja yhteisellä workshopilla. Idea Groupin asiantuntijat työstävät vastauksista, keskusteluista ja taustatutkimuksesta paketin, joka tiivistää yrityksen brändistä kaiken tarvittavan helposti käytettävään ja näyttävään muotoon.

Brändikäsikirjaan kootaan muun muassa kilpailutilanteen, tavoitteiden ja kohderyhmien kartoitus sekä brändi-, viestintä– ja markkinointistrategia. Siihen voidaan kirjata myös viimeistellyt kilpailutekijät ja ydinviestit sekä tone of voice, visuaalisen ilmeen määrittely ja jopa graafinen ohjeisto.

Kehitysjohtaja

Marja-Terttu Rantanen

Ota yhteyttä

Häikäisikö kattava palveluvalikoimamme sinut? Tiedätkö, mistä lähteä liikkeelle?

Täytä lomake ja me autamme. Ketterämpää toimijaa saat hakea.