Kriisiviestintä
Varautuminen mahdollisiin kriiseihin etukäteen on kaukonäköistä viisautta. Kriisiviestintäsuunnitelman avulla ennakoit uhat ja olet tarpeen vaatiessa valmis ryhtymään käytännön toimenpiteisiin.
Pienestäkin ongelmasta voi kasvaa suuri, hallitsematon ja kauaskantoinen kriisi, jos asiaan ei puututa nopeasti ja taitavasti. Viestintä on olennainen osa kriisitilanteiden hallintaa, sillä onnistuessaan se minimoi yrityksen maineelle aiheutuvia haittoja, vähentää taloudellisia menetyksiä ja katkoo huhuilta siivet.
Kriisiviestintäsuunnitelma auttaa tunnistamaan uhkia jo etukäteen ja antaa toimintaohjeet erilaisia tilanteita varten. Selkeä suunnitelma vähentää riskiä siihen, että akuuttiin kriisiin reagoiminen kestää liian kauan tai lähtee haitalliseen suuntaan.
Kriisiviestintäsuunnitelma on erityisen tärkeä osa kiinteistöjen sekä terveydenhuollon ja elintarvikealan yritysten toimintaa, mutta hyötyä siitä on kaikille yrityksille.
Meiltä saat apua sekä kriisiviestintäsuunnitelman tekemiseen että käytännön toimenpiteisiin kriisin yllättäessä.
Järjestämme myös kriisiviestintäkoulutusta, johon henkilökuntasi voi osallistua.
Miksi kriisiviestintä ja kriisiviestintäsuunnitelman teko kannattaa?
- Onnistunut kriisiviestintä voi pelastaa yrityksen maineen ja jopa parantaa sitä.
- Kriisiviestintäsuunnitelman avulla voi varautua kriisitilanteisiin, säästyä taloudellisilta menetyksiltä ja työntekijöiden sekä yleisön epäluottamukselta.
- Kriisiviestintäsuunnitelman avulla tunnistetaan mahdolliset uhat ja kerätään yhteen kriisitilanteen kannalta tärkeät yhteystiedot ja medialistat.
- Henkilökunta saa selkeän ohjeistuksen ja hyvät työkalut, kuten valmiit tiedotepohjat eri tilanteisiin.
Valitse kattavasta viestintäpalveluiden valikostamme yksittäisiä palveluita tai rakenna yrityksellesi uniikki kokonaisuus, joka parhaiten palvelee juuri sinun tarpeitasi.
Asiakas- ja sidosryhmälehdet >
Kansainvälinen viestintä >
Kriisiviestintä >
Mediatiedotteet ja -infot >
Mediaseuranta >
Rekrytointiviestintä >
Sisäinen viestintä >
Sisällöntuotanto >
Talous- ja sijoittajaviestintä >
Tapahtuman markkinointi ja viestintä >
Vaikuttajaviestintä ja vaikuttajamarkkinointi >
Vastuullisuusviestintä >
Verkkosivuston suunnittelu ja -toteutus >
Viestinnän koulutukset >
Viestintästrategiat ja viestinnänsuunnittelu >
Haluatko säväyttää upeilla tapahtumilla verkostosi tai henkilöstösi? Me hoidamme kaiken puolestasi avaimet käteen -periaatteella!
Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat >
Henkilöstön offsite >
Henkilöstö- ja asiakaslahjat >
Kuluttajatapahtumat >
Lanseeraustapahtumat >
Messusuunnittelu ja -toteutus >
Osallistujakokemusmuotoilu >
PR-tapahtumat >
Promootiot ja brändiaktivoinnit >
Tapahtumakonseptointi >
Tapahtuman markkinointi ja viestintä >
Tapahtumien vuosisuunnittelu >
Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen >
Tilasuunnittelu ja -somistus >
Virtuaali- ja hybriditapahtumat >
Hyvä markkinointi sitouttaa asiakkaasi ja erottaa yrityksesi kilpailijoista. Anna meidän suunnitella kampanja tai koko strategia ja nauti lopputuloksista!
Asiantuntijabrändäys >
Auditoinnit >
Brändikäsikirja >
Brändistrategia >
Graafinen suunnittelu >
Markkinointistrategia >
Messusuunnittelu ja -toteutus >
Pakkaussuunnittelu >
Sisältöstrategia >
Somekampanjat ja -mainonta >
Tapahtuman markkinointi ja viestintä >
Yritysilme >
Töitämme
Ota yhteyttä
Häikäisikö kattava palveluvalikoimamme sinut? Tiedätkö, mistä lähteä liikkeelle?
Täytä lomake ja me autamme. Ketterämpää toimijaa saat hakea.