Osallistujakokemus­muotoilu

Aika on osallistujan arvokkain asia. Onnistuneella osallistujakokemuksella varmistetaan, että osallistujan antamaa aikaa on arvostettu. Suunnitelmallisella osallistujakokemusmuotoilulla varmistat, että tapahtumasi jättää muistijäljen ja saa aikaan tavoitteiden mukaisia seurauksia.

Tapahtumatarjontaa on paljon ja kilpailu osallistujien ajasta on kovaa. Kun onnistuneen markkinointiviestinnän seurauksena osallistuja saadaan paikalle tapahtumaan, on ensiarvoisen tärkeää ylittää odotukset ja varmistaa, että osallistujakokemus on halutunlainen. Positiivinen osallistujakokemus jää mieleen ja vahvistaa lisäksi tapahtuman muiden tavoitteiden saavuttamista. Me autamme osallistujakokemuksen muotoilussa määrittelemällä tavoitteet ja mittaamalla niiden saavuttamista. Varmistamamme, että osallistujakokemus on suunnitelmallinen, onnistunut ja saumaton ensimmäisestä viestistä kiitoksiin ja palautteen keräämiseen asti. Hiotuista yksityiskohdista rakentuu eheä kokonaisuus, joka kerää osallistujilta kiitosta.

Myyntijohtaja

Rebekka Rantanen

Ota yhteyttä

Häikäisikö kattava palveluvalikoimamme sinut? Tiedätkö, mistä lähteä liikkeelle?

Täytä lomake ja me autamme. Ketterämpää toimijaa saat hakea.  

This site is protected by reCAPTCHA and the Google     Privacy Policy and     Terms of Service apply.

Tilaa uutiskirje