Tapahtumakonseptointi
Onko toiveenasi järjestää parempia tapahtumia ja olla itse aktiivisesti mukana järjestelyissä? Hyppää kyytiimme, niin pidetään workshop! Sinä kerrot, minkälaisen tapahtuman haluat järjestää, ja me kerromme, miten se onnistuu.
Oli suunnitteilla sitten pieni tai iso tapahtuma, meiltä saat apua kiperiin kysymyksiin. Noin kahden tunnin mittaisessa suunnitteluworkshopissa käydään läpi tapahtuman tavoitteet, tavoitteiden mittaaminen, tapahtuman järjestelyssä huomioitavat asiat, budjetointi ja kohderyhmän huomioon ottaminen. Workshopissa tutustutaan myös virtuaalitapahtumien mahdollisuuksiin.
Workshop, kesto 2 tuntia
- Tapaaminen voidaan järjestää asiakkaan tiloissa, erikseen vuokratussa tilassa tai verkkokokouksena.
- Workshopista jää asiakkaalle kattava tietopaketti siitä, miten tapahtumia kannattaa järjestää.
- Workshopit räätälöidään aina asiakkaan toiveiden ja tarpeiden mukaisesti.
Workshopin sisältö
- Tavoitteet: miksi tapahtuma kannattaa järjestää?
- Tavoitteiden mittaaminen: mistä tietää, että tapahtuma oli onnistunut?
- Käytännön järjestelyt: mitä kaikkea tulee huomioida?
- Budjetointi: mistä kannattaa maksaa ja kuinka paljon?
- Kohderyhmän huomiointi: kenelle tapahtuma oikeasti järjestetään?
- Virtuaalitapahtumien mahdollisuudet: mitä jos mentäisiin verkkoon?
Valitse kattavasta viestintäpalveluiden valikostamme yksittäisiä palveluita tai rakenna yrityksellesi uniikki kokonaisuus, joka parhaiten palvelee juuri sinun tarpeitasi.
Asiakas ja sidosryhmälehdet >
Kansainvälinen viestintä >
Kriisiviestintä >
Mediatiedotteet ja -infot >
Mediaseuranta >
Rekrytointiviestintä>
Sisäinen viestintä >
Sisällöntuotanto >
Talous- ja sijoittajaviestintä>
Tapahtuman markkinointi ja viestintä >
Vaikuttajaviestintä ja -tapahtumat >
Vastuullisuusviestintä >
Verkkosivusuunnittelu ja -toteutus >
Viestinnän koulutukset >
Viestintästrategiat ja -suunnittelu >
Haluatko säväyttää upeilla tapahtumilla verkostosi tai henkilöstösi? Me hoidamme kaiken puolestasi avaimet käteen -periaatteella!
Asiakas-ja-sidosryhmätapahtumat >
Henkilöstön offsite >
Henkilöstötapahtumat >
Kuluttajatapahtumat >
Messusuunnittelu ja -toteutus >
Osallistujakokemusmuotoilu >
Personoidut yrityslahjat >
PR-tapahtumat >
Promootiot ja brändiaktivoinnit>
Tapahtumakonseptointi >
Tapahtuman markkinointi ja viestintä >
Tapahtumien vuosisuunnittelu >
Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen >
Tilasuunnittelu ja -somistusS >
Tuotelanseeraukset >
Vaikuttajaviestintä ja -tapahtumat >
Virtuaali- ja hybriditapahtumat >
Hyvä markkinointi sitouttaa asiakkaasi ja erottaa yrityksesi kilpailijoista. Anna meidän suunnitella kampanja tai koko strategia ja nauti lopputuloksista!
Asiantuntijabrändäys >
Auditoinnit >
Brändikäsikirja >
Brändistrategia >
Graafinen suunnittelu >
Markkinointistrategia>
Messusuunnittelu ja -toteutus >
Pakkaussuunnittelu >
Sisältöstrategia >
Somekampanjat ja -mainonta >
Tapahtuman markkinointi ja viestintä >
Yritysilme >
Töitämme
Ota yhteyttä
Häikäisikö kattava palveluvalikoimamme sinut? Tiedätkö, mistä lähteä liikkeelle?
Täytä lomake ja me autamme. Ketterämpää toimijaa saat hakea.