Vaikuttajaviestintä ja ‑markkinointi
Vaikuttajaviestintä on viestintää, jonka avulla viestitään esimerkiksi asiantuntijoille, politiikoille, sidosryhmille, viranomaisille ja päättäjille asioista, joita halutaan edistää tai jotka halutaan nostaa päättäjien tietoisuuteen.
Vaikuttajamarkkinointi taas on kasvava viestinnän, markkinoinnin ja myynnin muoto, jossa tietty kohderyhmä halutaan tavoittaa vaikuttajan henkilöbrändiä hyödyntäen.
Vaikuttajaviestintä on viestintää, jonka avulla viestitään esimerkiksi asiantuntijoille, politiikoille, sidosryhmille, viranomaisille ja päättäjille asioista, joita halutaan edistää tai jotka halutaan nostaa päättäjien tietoisuuteen. Vaikuttajaviestinnässä näkyvä kaupallisuus on karsittu minimiin, ja viestintää tehdään faktojen avulla.
Vaikuttajaviestinnällä halutaan usein myös vaikuttaa julkiseen keskusteluun, joten mediaviestintä on tärkeä osa vaikuttajaviestintää.
Vaikuttajaviestintä antaa yrityksille mahdollisuuksia, mutta se vaatii kaiken muun viestinnän tapaan strategian, tavoitteet ja konkreettisen toteutussuunnitelman.
Vaikuttajamarkkinointi
Vaikuttajamarkkinointi on kasvava viestinnän, markkinoinnin ja myynnin muoto, jossa tietty kohderyhmä halutaan tavoittaa vaikuttajan henkilöbrändiä hyödyntäen. Vaikuttajamarkkinointi voi olla tuotteen tai palvelun mainostamista, mutta myös esimerkiksi yrityksen tai organisaation brändimielikuvan vahvistamista.
Vaikuttajamarkkinoinnilla voidaan saada kiinni suuri määrä potentiaalisia asiakkaita, ja oikean vaikuttajan löytäminen on tärkeää yhteistyön onnistumisen kannalta. Esimerkiksi sosiaalisen median käyttäjä luottaa helpommin tuotteeseen, jonka esittelee sosiaalisesta mediasta tunnettu ja seurattu henkilö.
Vaikuttajatapahtumat
Vaikuttajatapahtumat yhdistävät brändin vaikuttajiin ja heidän seuraajiinsa. Vaikuttajamarkkinoinnin ja tapahtumien avulla voidaan vahvistaa yrityksen brändiä, kasvattaa tuotteiden myyntiä, herättää kiinnostusta uusien tuotteiden lanseerausta varten ja tavoittaa isoja yleisöjä.
Valitse kattavasta viestintäpalveluiden valikostamme yksittäisiä palveluita tai rakenna yrityksellesi uniikki kokonaisuus, joka parhaiten palvelee juuri sinun tarpeitasi.
Asiakas- ja sidosryhmälehdet >
Kansainvälinen viestintä >
Kriisiviestintä >
Mediatiedotteet ja -infot >
Mediaseuranta >
Rekrytointiviestintä >
Sisäinen viestintä >
Sisällöntuotanto >
Talous- ja sijoittajaviestintä >
Tapahtuman markkinointi ja viestintä >
Vaikuttajaviestintä ja vaikuttajamarkkinointi >
Vastuullisuusviestintä >
Verkkosivuston suunnittelu ja -toteutus >
Viestinnän koulutukset >
Viestintästrategiat ja viestinnänsuunnittelu >
Haluatko säväyttää upeilla tapahtumilla verkostosi tai henkilöstösi? Me hoidamme kaiken puolestasi avaimet käteen -periaatteella!
Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat >
Henkilöstön offsite >
Henkilöstö- ja asiakaslahjat >
Kuluttajatapahtumat >
Lanseeraustapahtumat >
Messusuunnittelu ja -toteutus >
Osallistujakokemusmuotoilu >
PR-tapahtumat >
Promootiot ja brändiaktivoinnit >
Tapahtumakonseptointi >
Tapahtuman markkinointi ja viestintä >
Tapahtumien vuosisuunnittelu >
Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen >
Tilasuunnittelu ja -somistus >
Virtuaali- ja hybriditapahtumat >
Hyvä markkinointi sitouttaa asiakkaasi ja erottaa yrityksesi kilpailijoista. Anna meidän suunnitella kampanja tai koko strategia ja nauti lopputuloksista!
Asiantuntijabrändäys >
Auditoinnit >
Brändikäsikirja >
Brändistrategia >
Graafinen suunnittelu >
Markkinointistrategia >
Messusuunnittelu ja -toteutus >
Pakkaussuunnittelu >
Sisältöstrategia >
Somekampanjat ja -mainonta >
Tapahtuman markkinointi ja viestintä >
Yritysilme >
Töitämme
Ota yhteyttä
Häikäisikö kattava palveluvalikoimamme sinut? Tiedätkö, mistä lähteä liikkeelle?
Täytä lomake ja me autamme. Ketterämpää toimijaa saat hakea.