Vaikuttajaviestintä ja ‑tapahtumat
Vaikuttajaviestintä on kasvava viestinnän, markkinoinnin ja myynnin muoto. Vaikuttajamarkkinoinniksi kutsutaan etenkin sosiaalisen median vaikuttajien kautta tehtävää markkinointia. Vaikuttajatapahtumien avulla yhdistetään brändi vaikuttajiin ja heidän seuraajiinsa.
Vaikuttajaviestinnällä voidaan saada kiinni suuri määrä potentiaalisia asiakkaita, ja oikean vaikuttajan löytäminen on tärkeää yhteistyön onnistumisen kannalta.
Vaikuttajaviestintä ja -markkinointi on yksi suurimmista ja nopeimmin kasvavista markkinoinnin ja myynnin muodoista. Vaikuttajat on lueteltu usein kolmeen kategoriaan: nanovaikuttajat, mikro-/makrovaikuttajat ja vaikuttajat.
Vaikuttajatapahtumat yhdistävät brändin vaikuttajiin ja heidän seuraajiinsa. Vaikuttajaviestinnän ja tapahtumien avulla voidaan vahvistaa yrityksen brändiä, kasvattaa tuotteiden myyntiä, herättää kiinnostusta uusien tuotteiden lanseerausta varten ja tavoittaa isoja yleisöjä.
Vaikuttajaviestintä antaa yrityksille mahdollisuuksia, mutta se vaatii kaiken muun viestinnän tapaan strategian, tavoitteet ja konkreettisen toteutussuunnitelman.
Valitse kattavasta viestintäpalveluiden valikostamme yksittäisiä palveluita tai rakenna yrityksellesi uniikki kokonaisuus, joka parhaiten palvelee juuri sinun tarpeitasi.
Asiakas ja sidosryhmälehdet >
Kansainvälinen viestintä >
Kriisiviestintä >
Mediatiedotteet ja -infot >
Mediaseuranta >
Rekrytointiviestintä>
Sisäinen viestintä >
Sisällöntuotanto >
Talous- ja sijoittajaviestintä>
Tapahtuman markkinointi ja viestintä >
Vaikuttajaviestintä ja -tapahtumat >
Vastuullisuusviestintä >
Verkkosivusuunnittelu ja -toteutus >
Viestinnän koulutukset >
Viestintästrategiat ja -suunnittelu >
Haluatko säväyttää upeilla tapahtumilla verkostosi tai henkilöstösi? Me hoidamme kaiken puolestasi avaimet käteen -periaatteella!
Asiakas-ja-sidosryhmätapahtumat >
Henkilöstön offsite >
Henkilöstötapahtumat >
Kuluttajatapahtumat >
Messusuunnittelu ja -toteutus >
Osallistujakokemusmuotoilu >
Personoidut yrityslahjat >
PR-tapahtumat >
Promootiot ja brändiaktivoinnit>
Tapahtumakonseptointi >
Tapahtuman markkinointi ja viestintä >
Tapahtumien vuosisuunnittelu >
Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen >
Tilasuunnittelu ja -somistusS >
Tuotelanseeraukset >
Vaikuttajaviestintä ja -tapahtumat >
Virtuaali- ja hybriditapahtumat >
Hyvä markkinointi sitouttaa asiakkaasi ja erottaa yrityksesi kilpailijoista. Anna meidän suunnitella kampanja tai koko strategia ja nauti lopputuloksista!
Asiantuntijabrändäys >
Auditoinnit >
Brändikäsikirja >
Brändistrategia >
Graafinen suunnittelu >
Markkinointistrategia>
Messusuunnittelu ja -toteutus >
Pakkaussuunnittelu >
Sisältöstrategia >
Somekampanjat ja -mainonta >
Tapahtuman markkinointi ja viestintä >
Yritysilme >
Töitämme
Ota yhteyttä
Häikäisikö kattava palveluvalikoimamme sinut? Tiedätkö, mistä lähteä liikkeelle?
Täytä lomake ja me autamme. Ketterämpää toimijaa saat hakea.