Viime vuonna Idea Group ylsi ensikertalaisena finaalipaikoille, ja tänä vuonna kisaan ilmoittautui 120 toimistoa. Kovatasoisesta porukasta finaaliin pääsi 29 toimistoa, joista hopeaa sai neljä. Kuten kanssakisaajamme Korjaamon Kulmasalissa meille totesi, lavalla ja palkintoplakaatti kädessä meistä välittyi aito kiitollisuus, onnellisuus – ja yllätys!
Aikana, jolloin markkinassa on ollut tarjolla niin myötä- kuin vastamäkeä, on erityisen tärkeää ja ilahduttavaa nauttia asiakkaiden luottamuksesta. Kiitos – yhdessä ja erikseen teille jokaiselle. Ja kiitos myös koko ideacrew. Palkinto on suora osoitus myös meille jokaiselle sisulla, sydämellä ja hersyvällä yhteisellä hyvällä fiiliksellä tehdystä työstä.
Uudet kilpailukriteerit asiakastyytyväisyys edellä
Ruotsalaisen Regin konseptiin perustuvassa kilpailussa oli tänä vuonna tehty merkittäviä muutoksia, joiden avulla tutkimuksessa otettiin entistä tarkemmin huomioon asiakkaiden tarpeet ja odotukset. Näiden lisäksi arvioitiin toimistomme liiketoimintaa ja menestystä.
Jokaiselle palkintotasolle (kulta, hopea, pronssi) asetettiin vähimmäispisterajat. Suurin painoarvo säilyi 15 eri osa-alueesta koostuvista asiakastyytyväisyyskriteereistä, kuten asiakassuhde ja yhteistyö, toimiston osaaminen tai arvon luominen. Lue lisää kilpailukriteereistä Vuoden Toimisto -sivustolta.
Ei se voitto vaan kultaakin kalliimpi palaute
Olemme käyneet mielenkiintoisia keskusteluja palautteen antamisesta ja sen saamisen tärkeydestä sisäisissä, Idea Akatemia -nimellä kulkevissa koko henkilöstön yhteisissä koulutuksissamme. Tästäkin syystä kisahopea on meille todellinen voitto: osallistumalla tutkimukseen ja oppimalla saamastamme asiakaspalautteesta pystymme entistä vahvemmin myös tulevaisuudessa teroittamaan tapahtumista unohtumattomia, viestinnästä vaikuttavaa ja markkinoinnista muistettavaa.
Tason nostaminen ja riman asettaminen asteen korkeammalle sparraa positiivisissa sävyissä sekä meitä että koko alaa – ja tällä Ideaversumin pilvellä olkoon hopeareunus koko vuoden!