Teimme yritykselle brändi- ja viestintäkäsikirjan sekä yhtenäistimme ja uudistimme emoyhtiön ja tytäryhtiön visuaaliset ilmeet. Samalla uudistimme nettisivuston sekä teimme graafisen ohjeiston ja peruslomakkeiston.
Brändiuudistuksen jälkeen asiakas halusi tuoda Jalo & Jalo -brändin ja sen olennaisimmat asiat tutuksi avainhenkilöille ja sitä kautta myös muulle organisaatiolle. Lisäksi toiveena oli opastaa työntekijöitä brändin mukaiseen viestintään sekä sisäisesti että asiakkaiden suuntaan. Tähän tarpeeseen järjestimme yrityksen henkilöstölle räätälöidyn koulutuksen.
Koulutuksessa käytiin läpi brändi- ja viestintäkäsikirjan pääkohdat, viestinnän tavoitteet ja ydinviestit, sekä sisäisen viestinnän ja asiakasviestinnän perusperiaatteet ja hyödyt. Koulutuksessa nostettiin esille myös käytännön esimerkkejä sekä vinkkejä sisäiseen viestintään ja asiakasviestintään.
”Koulutus oli selkeä ja sisälsi juuri henkilöstölle olennaiset asiat. Kouluttajat ottivat kohderyhmän hyvin huomioon, ja koulutuksen aikana syntyi vilkasta keskustelua. Uskon, että koulutusmateriaalista on jatkossa paljon hyötyä henkilöstölle jokapäiväisessä työskentelyssä”, sanoo Jalo & Jalon talousjohtaja Toni Jalo.
Viestintäkoulutuksen lisäksi järjestimme Jalo & Jalon sometiimille oman koulutuksen sosiaalisen median suunnittelusta, sisällöistä ja parhaista käytännöistä.
”Koulutus oli hyvin käytännönläheinen, mikä sopi tiimillemme, joka päivittää Jalo & Jalon somekanavia oman päivätyönsä ohella. Koulutuksen vinkit menivät heti käytäntöön”.