Vuosi sitten kesän kunniaksi henkilöstöä muistettiin raikkaalla kesäkassilla ja viime joulun joulun muistamiseen inspiraatiota haettiin Turun tunnelmallisesta Kauppahallista. Muistaminen sisälsi muun muassa turkulaisen lähituottajan marmeladia.
Oleellisessa osassa työtämme on itse muistamisen suunnittelun ja logistiikan järjestämisen lisäksi myös muistamisen graafiset materiaalit sekä tapahtumaviestintä aina ensimmäisestä iloa tuovasta viestistä kiitoskorttiin asti.
”Joulumuistaminen on tärkeä osa meidän koko vuoden palkitsemista, ja kiitos kuluneesta vuodesta. Joulumuistamisen ideointiin on hyvä saada apua ja samalla toteutus onnistuu sujuvasti yhteistyökumppanin kanssa. Meillä on monta henkilöä muistettavana laajalla alueella ja tämän koordinointi vie aikaa. Idea Groupin kanssa olemme toteuttaneet monet muistamiset ja kokonaisuus on hoitunut hienosti, omaa työaikaa säästäen”, kertoo Lounais-Suomen Mehiläisen aluejohtaja Jaana Hildén.
Onnistunut kiitos ei ole merkityksetöntä materiaa vaan mietittyjä muistamisia. Oman brändin ydintä heijastava muistaminen voi olla materiaa tai aineetonta, mutta aiheetonta se ei ole koskaan.
Kun kesä- ja joululahja asiakkaalle tai henkilökunnalle on huolella ja ajoissa mietitty, siitä huokuu aito välittäminen ja hyvä tahto. Tällaisen lahjan saaja yleensä muistaa lahjan antajaa hyvällä mielellä.