Luxidin tilaisuuden teemaksi ideoitiin yhdessä asiakkaan kanssa tekoälyn ja markkinoinnin liitto. Luxidilaiset järjestivät tilaisuuteen mielenkiintoisen puhujakattauksen sekä mahdollisuuden tekoälyn testaamiseen käytännössä. Me hoidimme tapahtuman puitteet ja koordinoinnin alkaen tilan ja alihankkijoiden etsimisestä aina painotuotteisiin ja tulijoiden vastaanottamiseen paikan päällä. Lisäksi kontaktoimme mediaa lähettämällä valikoiduille toimittajille ja medioille tapahtumaa edeltävinä viikkoina kutsut sekä tausta- ja mediatiedotteet.
Paikaksi valikoitui Helsingin Kampissa sijaitseva Hotelli Mestari, jonka huippunykyaikaiset kokoustilat ja tekniset ratkaisut kuten 30 neliön mediaseinä sopivat loistavasti tilaisuuden henkeen. Pienillä, viimeistellyillä yksityiskohdilla tapahtumasta ja tilasta luotiin Luxidin näköinen.
Yhteistyökumppanimme Kuja Median avulla tilaisuus striimattiin, jotta ohjelmasta pääsivät nauttimaan myös etäosallistujat. Tilaisuuteen pystytetty AI Lab sai suuren suosion: Luxidin asiantuntijoiden avulla sai nähdä, kuinka tekoäly tuottaa kuvia ja tekstiä osallistujilta saatujen vinkkien pohjalta. Tekoälyn tuottamat kuvat pyörivät tapahtumapaikalle toimitetuissa näytöissä.
Tilaisuus suunnattiin asiakkaille ja yhteistyökumppaneille, joille Luxid halusi kertoa alan viimeisimpiä kuulumisia. Samalla esiteltiin tarkemmin Luxid Groupia, joka syntyi vuonna 2022, kun markkinoinnin automaatioon erikoistunut ID BBN ja markkinointiteknologian ja digitaalisen suunnittelun asiantuntija Luxus Worldwide yhdistyivät.
“Oli mahtavaa huomata, että Idea Group oli tapahtumasta yhtä innostunut kuin mekin! Todellinen kumppani, joka hoiti tuotantoa alusta loppuun omatoimisesti, idearikkaasti ja tehokkaasti. Yleensä kaikissa tapahtumissa tulee jokin tenkkapoo, mutta Idea Groupin kanssa homma meni ihan täysin nappiin”, kertoo Luxid Group Oy:n Digital Marketing Manager Päivi Rucidlo