Telegraafi eli nykyinen Idea Group suunnitteli asunto-osakeyhtiön visuaalisen ilmeen: logon, typografian ja värimaailman. Uuden visuaalisen ilmeen soveltamista varten laadittiin myös graafinen ohjeisto. Lisäksi toteutimme tekstisisällöt kohdetta esittelevälle nettisivulle. Kohteen lanseerauskampanjaa varten suunnittelimme ja toteuttimme mainosbannereita sekä sosiaalisen median mainoksia.
– Yhteistyö Telegraafin eli nykyisen Idea Groupin rautaisten ammattilaisten kanssa on ollut sujuvaa. He saivat nopeasti jutun juonesta kiinni, ja tiukka aikataulu piti. Laatu on meille tärkeää, ja olemme erittäin tyytyväisiä yhtenäisiin ja kohteen erityspiirteitä erinomaisesti tukeviin materiaaleihin, kertoo Arjasmaa Yhtiöiden asiakaspäällikkö Outi Ääri.
– Ainut harmi oli se, että kohde varattiin loppuun ennätyksellisen nopeasti ja osa laadukkaista materiaaleista sai nauttia suuren yleisön huomiosta vain lyhyen hetken. Telegraafin eli nykyisen Idea Groupin kanssa aikaa ei mene hukkaan, päästään nopeasti hommiin, aikataulut pitävät ja lopputulos on aina yhtä hurmaava.