Visuaalisen ilmeen uudistus BCB Medicalille

BCB Medical on lääketieteellisen tiedon keräämiseen ja analysointiin keskittynyt yritys, joka yhdistää, analysoi ja havainnollistaa eri lähteistä kerättyä kliinistä tietoa ymmärrettävään muotoon. Telegraafi eli nykyinen Idea Group on ollut mukana toteuttamassa BCB Medicalin viestintää jo vuodesta 2013 lähtien.

BCB Medicalin uuden strategian myötä yrityksen brändi-ilme ja nettisivut kaipasivat kokonaisvaltaista uudistusta.

Suunnittelutyömme tuloksena syntyi täysin uudistunut visuaalinen ilme. Erityisesti yrityksen värimaailma ja kuvitus kokivat ison muutoksen. Uuden ilmeen pohjalta suunniteltiin ja toteutettiin myös uudet nettisivut. Samalla nettisivujen sisältö muokattiin vastaamaan uutta kansainvälisempää strategiaa.

Toteutimme uuden ilmeen pohjalta myös peruslomakkeiston sekä laadimme yritykselle graafisen ohjeiston.

– Uuden ilmeen tausta-ajatus on, että tieto on kultaakin arvokkaampaa. Lähdimme työstämään ideaa yhdessä Idea Groupin Art Directorin Essi Rantasen kanssa ja olemme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen. Olemme saaneet uudesta ilmeestä myös kiitosta asiakkailtamme ja kansainvälisiltä kumppaneilta, BCB Medicalin Chief Marketing Officer Leena Viljanen kertoo.

Idea Group BCB Medical portfolio

Asiakkuusjohtaja

ANNA KOIVISTO

Ota yhteyttä

Häikäisikö kattava palveluvalikoimamme sinut? Tiedätkö, mistä lähteä liikkeelle?

Täytä lomake ja me autamme. Ketterämpää toimijaa saat hakea.  

This site is protected by reCAPTCHA and the Google     Privacy Policy and     Terms of Service apply.

Tilaa uutiskirje