BCB Medicalin uuden strategian myötä yrityksen brändi-ilme ja nettisivut kaipasivat kokonaisvaltaista uudistusta.
Suunnittelutyömme tuloksena syntyi täysin uudistunut visuaalinen ilme. Erityisesti yrityksen värimaailma ja kuvitus kokivat ison muutoksen. Uuden ilmeen pohjalta suunniteltiin ja toteutettiin myös uudet nettisivut. Samalla nettisivujen sisältö muokattiin vastaamaan uutta kansainvälisempää strategiaa.
Toteutimme uuden ilmeen pohjalta myös peruslomakkeiston sekä laadimme yritykselle graafisen ohjeiston.
– Uuden ilmeen tausta-ajatus on, että tieto on kultaakin arvokkaampaa. Lähdimme työstämään ideaa yhdessä Idea Groupin Art Directorin Essi Rantasen kanssa ja olemme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen. Olemme saaneet uudesta ilmeestä myös kiitosta asiakkailtamme ja kansainvälisiltä kumppaneilta, BCB Medicalin Chief Marketing Officer Leena Viljanen kertoo.