Asiakas- ja sidosryhmäviestintä

Mitä on asiakasviestintä? Onnistunut asiakas- ja sidosryhmäviestintä antaa tietoa organisaatiosta ja sen tarjoamista tuotteista ja palveluista sekä tuo mielenkiintoisella tavalla esille ajankohtaisia uutisia. Tapoja on monia aina asiakas- ja sidosryhmälehdistä uutiskirjeisiin ja muihin sisäisiin julkaisuihin.

Asiakasviestinnän suunnittelulle ja toteutukselle kannattaa antaa aikaa ja ajatusta, jotta se palvelee yrityksen tavoitteita parhaiten.

Asiakas- ja sidosryhmälehdet ovat toimiva ja tiivis asiakasviestinnän muoto. Julkaisut ovat tärkeä osa yrityskuvaa niin asiakkaille, yhteistyökumppaneille kuin henkilöstölle. Lehdet tarjoilevat uusimmat puheenaiheet ja tutustuttavat lukijan yrityksen liiketoimintaan kompaktissa paketissa. Uutiskirjeet taas pitävät asiakkaat ja sidosryhmät säännöllisesti ajan tasalla yrityksesi asioista ja alan kuulumisista. Myös organisaation muu mahdollinen oma media on erinomainen tapa viestiä sidosryhmille.

Osaava viestintätiimimme loihtii yrityksen mukaisen kokonaisuuden asiakasviestintää varten aina sisällöstä visuaaliseen ilmeeseen niin lehdissä, uutiskirjeissä kuin muussakin yrityksen omassa mediassa.

Kehitysjohtaja

Marja-Terttu Rantanen

Ota yhteyttä

Häikäisikö kattava palveluvalikoimamme sinut? Tiedätkö, mistä lähteä liikkeelle?

Täytä lomake ja me autamme. Ketterämpää toimijaa saat hakea.  

This site is protected by reCAPTCHA and the Google     Privacy Policy and     Terms of Service apply.

Tilaa uutiskirje