Vastuullisuus­viestintä

Yritysten yhteiskuntavastuu kiinnostaa asiakkaita, kumppaneita ja mediaa. Vastuullinen toiminta on kilpailuetu, josta kannattaa kertoa vastuullisuusviestinnän keinoin.

Yritysten yhteiskuntavastuu ja vastuullisuuden arvojen korostaminen ovat enenevässä määrin ihmisten mielissä.

Asiakkaat, yhteistyökumppanit ja media kaipaavat tietoa yritysten toiminnasta. Vastuullisia yrityksiä arvostetaan, joten vastuullisia tekoja ei kannata piilottaa.

Yrityksen vastuullisen toiminnan suunnittelulla, valinnoista kertomisella ja raportoinnilla on suuri merkitys yhteiskuntavastuun parantamisessa ja valvonnassa. Vastuullisuusviestinnän huolellinen suunnittelu auttaa hahmottamaan kokonaisuutta.

Suunnittelemme kanssasi parhaat keinot tehdä yrityksesi vastuullista toimintaa näkyväksi. Autamme vastuullisuusraportoinnissa ja kestävyysraportoinnissa, täydennämme nettisivut asianmukaisella ja informatiivisella sisällöllä, kirjoitamme tiedotteet ja järjestämme tilaisuudet, joissa yrityksesi vastuullista toimintaa voi esitellä.

MIKSI VASTUULLISUUSVIESTINTÄ KANNATTAA?

  • Asiakkaat tekevät yhä useammin valintoja vastuullisuusnäkökohtia painottaen. Vastuullisuudesta viestiminen voi vaikuttaa asiakkaan päätökseen valita yrityksesi tuote.
  • Vastuullisuus kiinnostaa myös potentiaalisia ja nykyisiä yhteistyökumppaneita sekä potentiaalisia työnhakijoita.
  • Onnistunut vastuullisuusviestintä on hyvää asiakaspalvelua ja vahvistaa brändimielikuvaa.

Kehitysjohtaja

Marja-Terttu Rantanen

Ota yhteyttä

Häikäisikö kattava palveluvalikoimamme sinut? Tiedätkö, mistä lähteä liikkeelle?

Täytä lomake ja me autamme. Ketterämpää toimijaa saat hakea.  

This site is protected by reCAPTCHA and the Google     Privacy Policy and     Terms of Service apply.

Tilaa uutiskirje