Auditoinnit

Joskus on tarpeellista tarkastella asioita ulkopuolisin silmin. Auditointi tarkoittaa selvitystä siitä, miten yrityksen toiminnot vastaavat suunnitelmia sekä sitä, miltä yritys ulospäin näyttää.

Ulkoinen auditointi tuottaa organisaation johtoa palvelevan ja kattavasti eri osa-alueita käsittelevän raportin toimenpide- ja kehitysehdotuksineen.   

Tarjoamme monipuoliset markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumamarkkinoinnin auditointipalvelut tukemaan omaa tekemistänne.

Auditoinnissa tarkastellaan muun muassa työskentelyn organisointia ja tehokkuutta, sisältöjä ja kohderyhmiä, somekanavia, verkkosivustoa, hakukonenäkyvyyttä, medianäkyvyyttä ja työnantajakuvaa sekä tapahtumien sujuvuutta ja osallistujakokemusta.

Tuloksena syntyy selkeä kokonaiskuva markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumien nykytilasta ja tulevaisuuden suuntaviivoista.

Asiakkuuspäällikkö

LAURA KOIVISTO

Ota yhteyttä

Häikäisikö kattava palveluvalikoimamme sinut? Tiedätkö, mistä lähteä liikkeelle?

Täytä lomake ja me autamme. Ketterämpää toimijaa saat hakea.  

This site is protected by reCAPTCHA and the Google     Privacy Policy and     Terms of Service apply.

Tilaa uutiskirje