Asiantuntijabrändäys

Parhaimmat ja perustelluimmatkin mielipiteet jäävät kuulematta, jos niille ei ole yleisöä. Asiantuntijabrändäys auttaa saamaan jalansijaa ja painoarvoa mediassa sekä kasvattaa asiantuntijan tunnettuutta.

Asiantuntijoiden ja asiantuntijaorganisaatioiden puheenvuorot kiinnostavat yleisöä. Onnistunut asiantuntijabrändäys kasvattaa vaikutusmahdollisuuksia, sillä mitä vahvempi on lausujan henkilökohtainen brändi vaikuttajana, sitä todennäköisempää on kuulijakunnan kiinnostus. 

Myös yrityksellä voi olla vahva asiantuntijabrändi, jonka luomiseen vaikuttavat yrityksen työntekijät ja muut edustajat.

Omaa tunnettuuttaan voi kasvattaa tietoisesti, mutta tunnettuus ei välttämättä riitä vahvistamaan omaa asiantuntijabrändiä. Asiantuntijan vahva henkilöbrändi tarvitsee myös sitä, että asiantuntemusta ja tietoa jaetaan aktiivisesti ja taitavasti, ja kuulijoiden ja sidosryhmien kanssa ollaan jatkuvassa dialogissa.

Asiantuntijabrändäyksen voi aloittaa kartoittamalla omaa osaamistaan ja asiantuntemustaan sekä tarkentamalla tavoitteitaan. 

Asiakkuusjohtaja

ANNA KOIVISTO

Ota yhteyttä

Häikäisikö kattava palveluvalikoimamme sinut? Tiedätkö, mistä lähteä liikkeelle?

Täytä lomake ja me autamme. Ketterämpää toimijaa saat hakea.  

This site is protected by reCAPTCHA and the Google     Privacy Policy and     Terms of Service apply.

Tilaa uutiskirje